woensdag 4 augustus 2010

Cardiff - de eerste indrukken

Gezien ik in het hotel geen wifi had, zat ik vanmorgen na een hele lange nacht (van 8 tot 9!!!) in een gezien de lage prijs redelijk hotel aan een lowfat latte in de starbucks. Niet alleen omdat de koffie gewoon onvergelijkbaar is maar ook omdat ik hoopte hier wifi aan te treffen, niet dus.... Dan maar met pen en papier zoals het een echte schrijver betaamt maar weliswaar in de hoop later alsnog een internet cafe aan te treffen.

Wat dat betreft lopen ze hier wel wat achter... Verder zijn ze erg vriendelijk en laten je verder zoals ik gehoopt had na een vriendelijk woord lekker met rust. Ook het weer is zoals ik verwacht had. Regen wisselt zich af met zon, tis niet te koud, gewoon helemaal goed dus.

Na de koffie en een engels ontbijt, moest het toch een keer proberen maar kwam niet verder dan de toast, het ei en wat van de ladingen vette bacon, heb ik een lange wandeling langs cardiff bay gemaakt. Twas leuk om te zien en fijn om te wandelen maar ik vind het fijn dat ik morgen de 'hoofdstad' verlaat om naar het veel rustigere Porthcawl te vertrekken en daar heerlijk van de ruige kust te gaan genieten.

Ik sta nu in de bieb op hoog niveau te tikken (mocht slechts een half uurtje, maar wel gratis), grappig. Voel me een stuk beter vandaag en hoewel ik jullie wel mis hou ik het vooralsnog aardig uit met mezelf :-).

Moet afronden, de tijd is op (en mn voeten kunnen ook wel wat rust gebruiken na die lange wandeling).

Veel liefs & tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Chica!! Blij dat je aangekomen bent en dat je het al met al toch naar je zin hebt!! Geniet ervan rust uit en voel. Weet dat je het kan. Mis je ook en kan niet wachten tot de volgende blog! XX Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey girlfriend, alweer achter de computer gekropen zie ik. : )
    Hoop dat je een beetje tot jezelf kan komen daar en rust en inspiratie zal vinden.
    Denk aan je!! Liefs Mandy X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo lieverd,

    In Wales schijnt het veel te waaien. Kun je lekker je hoofd leeg laten waaien.
    Hoop dat je ondertussen niet vergeet te kijken naar de prachtige natuur.
    Ik had toch nog een soort van overlevingspakketje voor je gefabriceerd. Kun je even aan "thuis" denken.
    Knuffels, Mam.

    BeantwoordenVerwijderen