zondag 13 maart 2011

Daar zijn we dan :-)

Bijna half tien in de ochtend, ergens in Miami South Beach, even een korte post om te laten weten dat we goed zijn aangekomen terwijl ik wacht tot Mandy uit de douche komt en we op pad kunnen :-)

De reis is ondanks de vliegangst bij deze kippies goed verlopen. Man en ik welliswaar beide onze aparte vliegtuigen richting de states gemist vanaf Heatrow maar bijna geldt niet toch? De dag en reis was wel vermoeiend en begon goed :-) Toen Wilko en ik bij Mandy voor de deur stonden moesten we haar wakker bellen om haar wereld reis te beginnen haha. Maar alles verliep goed en in brussel gingen we na een heleboel kroelen en kussen van onze lieffies en Nick en Carool op pad.

Na de bijna gemiste vliegtuigen op Heatrow zat Mandy op het eennaslechtste plekje in het vliegtuig en had ik een erg gezellige buurvrouw die heel goed kon grommen. Ik kwam een paar uurtjes eerder aan en voelde me door slaapgebrek en het feit dat ik alleen was behoorlijk gedesorienteerd. Snel de auto opgehaald, me niet laten neppen met allerlei upgrades door die verkoper en vervolgens terug naar het vliegveld en hopen dat Mandy ook doorgelaten zou worden door de douane.

Maar zowaar, ook zij kwam naar buiten, op naar het hostel waarbij we natuurlijk heerlijk verdwaalden ondanks de TomTom (thanks Carool...). Gisteravond was de springbreak sfeer in miami ons iets te veel en zochten we een rustig restaurantje op waar langzaam begon door te dringen dat we er waren. Na een paar lekkere cocktails vielen we om half 11 in slaap en nu staan we met gelakte nageltjes in onze slippers te popelen om op pad te gaan, bestemming de Keys :-).

Bijgaand plaatje geeft een idee van de route die we willen afleggen maar niets staat vast en alles is mogelijk :-)



Voor nu, dikke knuffel van ons en tot snel!

1 opmerking:

  1. btw, nog even geen foto's, die kunnen echt nog niet haha, eerst maar even wat zon op die smoeltjes

    BeantwoordenVerwijderen