donderdag 3 maart 2011

Heerlijke uitspraken

Scheetjes laten doen we op de wc, dat hebben de jongens heel goed begrepen. Alleen hoe is nog een beetje lastig. Want als je naar de wc gaat dan trek je toch je broek uit, logisch. Als ik probeer uit te leggen dat dat niet hoeft wordt ik heel verongelijkt aangekeken door Ruben: Ja, dat doe ik want dan hoef ik het zelf niet te ruiken. Ook logisch...

Wat later aan tafel begint Wilko te fluiten. Arienne, kan je dat ook en hoe doe je dat dan? Tja, das lastig uitleggen, een combinatie in beweging van je lippen en je tong. Waarop Juul zn tong naar buiten hangt en de tafel ondersproeit en Ruub na een paar keer proberen aangeeft dat hij wel heel goed achteruit kan fluiten.

En dan de hardverwarmende afsluiter:

Ik wil iets maken voor papa
waar papa heel veel van houdt, iets van liefde
Hou jij ook van liefde Arienne?
Ja heel veel
ok dan gaan we liefde bouwen!

Potsie wat zal ik dit missen zeg straks, drie weken lang...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten